Project Description

“FauerWeb v/ Line har designet og hjulpet tandlægecentret Denteam med vores hjemmeside, hvilken har levet helt op til vores forventninger. Line har vist store interesse både for faget, hvor hun har sat sig ind i klinikkens rutiner og behandlinger og har beskrevet disse på et meget proffesionelt plan. Line er meget omhyggeligt, kreativ og pligtopfyldende hele vejen igennem. 

Vi kan varmt anbefale FauerWeb v/ Line – Man ringer aldirg forgæves til Line”

Bedste hilsener

SEO tekster på websted

Se siden på https://www.denteam.info

SEO – Jo mere seriøs din hjemmeside er, jo mere seriøst tager dine kunder dig og jo mere seriøst tager Google dig.

Det med kunderne er nemt at forstå, men at Google også tager dig seriøst??
Google er jo som bekendt en søgemaskine robot og ikke et menneske.

Da jeg fik denne opgave at skulle lave en hjemmeside for den lokale tandlæge Amir, var min første tanke…
UH! jeg har tandlægeskræk, hvordan kan jeg lave et websted til en tandlæge?

Nu handler det ikke om min tandlægeskræk, men alligevel…
Jeg er jo ikke den eneste, som er skrækslagen ved tanken om, at sidde i den der hævesænke stol med alle instrumenterne i munden.

Så hvordan skulle jeg lave en hjemmeside til dem?

Værdierne blev hurtigt klare for mig:

  • Troværdighed
  • Høj faglighed
  • Seriøsitet
  • Venlighed
  • Højt service niveau
  • God hygiejne
  • Mental forberedelse på hvad der ville komme til at ske
  • Ro på forestillings-evnen med billeder af lokaliteterne og personalet
  • Øjenhøjde
  • Plads til at være personlig

Det der var det vigtige her var at afmystificere og personliggøre hjemmesiden så meget at selv om du har tandlægeskræk, kunne godt se dig selv gå ind af døren til Amir’s tandlægeklinik.

Så jeg startede med at fotografere klinikken og alle medarbejdere igang med deres arbejde.
Derefter blev der udarbejdet en liste med de tandbehandlinger som klinikken udfører.
For hver tandbehandling blev der lavet SEO tekster, skrevet af en tekstforfatter (ikke en tandlæge) henvendt til privatpersoner.
Det eksisterende logo fik en modernisering og den nye hjemmeside blev holdt i klare rene blå toner for at afspejle klinisk renhed og seriøsitet.
Hud/kød farver blev generelt nedtonet, så siden fik et rart og roligt udtryk.
Amir havde inden opstart købt en Cube Online 360° virtuel rundtur i klinikken som blev implementeret på siden.
Der blev opsat en Google konto med Google Analytic og Google Search, så vi kan holde øje med trafikken på siden.

Tilbage til Google robotten…

Ved at lave en side pr. tandbehandling, så blev der skabt fokus på den enkelte tandbehandling og de eventuelle søge termer som en kommende klient kunne finde på at bruge.
Ved at implementere en google produkt direkte på siden, bliver der skabt en konneksion mellem hjemmesiden og google.
Ved at gøre alt forarbejdet nemt for Google, ved at indsende sitemaps og indekserings anmodninger sikres kontrol over det indhold som er indekseret på google søge visningerne.